Problem z ciśnieniem doładowania turbo-octavia 1,9TDI 110KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartheks
    Drive
    • 2008
    • 40

    Problem z ciśnieniem doładowania turbo-octavia 1,9TDI 110KM

    Ja równiez proponuje samochodowo. Czyli co Piątek 16.11.2007 r. godz. 19 knajpa Stolarnia, tak? Dobrze to wszystko poskładałem do kupy
    Tylko nie mam pojęcia gdzie ta Stolarnia jest.
  • markom
    Drive
    • 2007
    • 93

    #2
    Problem z ciśnieniem doładowania turbo-octavia 1,9TDI 110KM

    Witam. Mam problem z przekraczającym ciśnieniem doładowania turbo.Octavie jest z 2000r. typ silnika ASV 1,9TDI 110KM. Powyzej 3000obr. sterownik silnika przechodzi w tryb awaryjny. Vag wykazał błąd: wartość cisnienie turbo przekroczyła górny poziom. Rozruszałem juz kierowniczki, wymieniłem N75 i dalej tak samo . Czy moze to być przyczyną np. złego działania zaworu EGR??? Po zapaleniu silnika zawór ten sie nie rusza jedynie po zgaszeniu otwiera się na chwile i znów wraca do pierowtnego położenia. Jeszcze jedno... po rozruszaniu kierowniczek w turbo (bez jej rozbierania - za pomocą samej dzwigni) zapaliłem samochód i po przegazowaniu strasznie zaczął zarpać, tak jak by pracował na 2,3 cylindry i kopcił na niebiesko. Vag w tedy nic nie wykazał. Co najciekawsze po ponownym zapaleniu silnik dalej szarpał. Dopiero po odłączeniu akumulatora i podłączeniu po 2 minutach problem ustapił. Czy ktoś spotkał sie moze z podobnym przypadkiem???
    Lichy

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Odlaczenie akumulatora w tych silnikach nic nie daje, bledy i tak zostaja


      A sam mieszek jest sprawny. Zaciaga po uruchomieniu auta, dziala w pelnym swoim zakresie??

      EGR to jedno, a klapka gaszaca to drugie Klapka ma wlasnie przy gaszeniu przeskakiwac
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Paweł T
        Elegance
        • 2006
        • 784

        #4
        czy po zapaleniu dźwignia wychodząca z mieszka powinna się poruszyć, to samo pytanie tylko podcza przegazowania na biegu jałowym?
        TDI ASV 140KM 300Nm

        Komentarz

        • markom
          Drive
          • 2007
          • 93

          #5
          Problem z ciśnieniem doładowania turbo-octavia 1,9TDI 110KM

          Tak po zapaleniu idzie w doł a po przegazowaniu minimalnie porusza sie w górę, natomiast po zgaszeniu auta ustawia sie całkowicie w górze.

          [ Dodano: Pon 02 Lip, 07 11:21 ]
          Jeszcze jedno jak sprawdzić ten EGR????
          Lichy

          Komentarz

          • lunio666
            Drive
            • 2007
            • 78

            #6
            Witam
            Niech ktoś wyłączy silnik i wtedy zobaczysz czy sie rusza dzwigni i zamyka EGR. Jak zamyka to zaczy że jest sprawny.
            Pozdrawiam
            PS może przez syf który sie tam zbiera gdzieś sie przycieło dlatego silnikiem szarpało bo niebyło w pełni otwarte.

            Komentarz

            Pracuję...